Stockholm,

Jag älskar värmen!
Hello alla läsare!
Idag hade jag i entligen planerat o dra o bada med syrran och kusin, Men de vart lite ändringar på det. Iaf så åkte jag till Stockholm med min syster och hennes man plus son, Vi åkte till Eurostop och gick runt i Outlet (stavning?)
butikerna så biligt! Jag hade lite saker för en 100 lapp! Sjukt billigt! Sen åt kvällen solade jag lite fick jätte lite färg,,,,:( Men jag kämpar med denna bruna färg HAHHA!
Här är bilder på det jag köpte!
Snyggt linne från H&M 30 spänn har kostat 200 det är ju verkligen billigt!
Ska sova nu godnatt!

Kommentarer
Postat av: pauli

fina saker du hittat :)

kram

2010-07-15 @ 17:54:38
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0